Samstag, 1. September 2012

äl aa ii äs koo aa

Jäi sit ekan viikonlopun bileiden etkot ja jatkot näkemättä.. Vois kiteyttää yhteen sanaan koko päivän: paska. :) No ehkä ihan hyvä näin, oon ehtiny nukkua muutaman tunnin tässä illalla, jos vaikka parantuis joskus..? Mutta hei pääasia on että Schalke voitti kauden ekan kotimatsin! 3 pistettä ja lopputulos 3-1. Jes! Mä leikin überfania tänään kuten kuvasta näkyy.. Sitä paitsi näytän tossa kuvassa ihan joltain 130-senttiseltä. Ja ehkä 8-vuotiaalta. Kiva.



Aaaah tämä yliopisto-opiskelijana oleminen on niin kivaa! Kolme päivää (kolme tylsää päivää, no okei kivoja uusia tuttavuuksia!!) takana ja vielä maanantaina Kennenlernen ja HOPS-keskustelu ja sit oiski sellanen kiva viikon loma edessä. Ei kyllä yhtään haittaa, olikin jo niin rankkaa.. Mä niin kadun vielä näitä sarkastisia sanojani tänä syksynä, oon niin varma siitä, mutta pitää nyt yrittää nauttia niin kauan kun vaan voi. Nimittäin viikon päästä maanantaina alkaa opiskelu oikein kunnolla. 

Opiskelun alkua ennen ehdin kuitenkin tehdä koko syksyn odotetuimman "ulkomaan"matkan! Ihanaisen Jonnan kanssa lähdetään valtaamaan Tallinna, kuten jo joskus taisin mainita. Perjantaina Helsinkiin vähän etukäteisshoppailua, ja tietysti Zara pitää tyhjätä, sinne kun niin harvoin pääsee. Sitte lauantaina laivalla yli ja Tallinna avautuu meille, ehkä. 

Muuutta sitä ennen mun pitäis parantua, ihan oikeesti mene pois kamala flunssa! Pitää varmaan juoda teetä ja käydä jollain poppamiehellä hoidattamas tämä pois tai vähintään mennä nyt "ajoissa" nukkumaan. Joten -->

Bis später! 


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen