Mittwoch, 12. September 2012

Wenn meine Seele grau ist, nichts macht mehr Sinn

Mä en edelleenkään oo aamuheräämisen suurin fani.. Nimimerk. tänään ekan kerran hereillä klo 4... ja lopullisesti sängystä ylös noin 5.45... Suihkuun ja muut aamutoimet ja sitten autolla tosi pirteenä Vaasaan ja saksan kielioppitunnille, miten pää voikaan olla niin tyhjä siihen aikaan? Parasta näissä aamutunneissa on kyllä, että niistä pääsee ajoissa pois ja tavallaan on vielä koko päivä edessä. 



Päivää vietetty rennoissa merkeissä esimerkiksi marjastamalla.. Mutta en mä sielläkään (tuttuun tapaan) kauhean kauaa viihtynyt, vaan lähdinpä rullahiihtämään ja nyt mä oon tässä. Aika rauhallinen päivä siis kaikin puolin, mitä nyt ajoin autolla sellaset reippaat 200km tänään. 


Huomenna pitäis taas jaksaa raahautua kahdelle saksan tunnille Vaasaan, eikä mitään hajua mitä ne tunnit käsittelee, mutta ehkä se selviää huomenna. 
Ahkeran opiskelun jälkeen Amarilloon hamppareille Jenskan kanssa! Jee, miten paljon mua on himottanu se amarillon kanahamppari ja erityisesti MAGIC FRIES! Parhaita ranskiksia ikinä, valkosipuli-jalapenodipin kanssa, nam nam! ...Jostain syystä tuli ihan hirvee nälkä. 


Wenn meine Seele grau ist nichts macht mehr Sinn 
ich bin ganz oben und ich weiß nicht mehr wohin ich gehen soll 

...

Wozu der ganze Kampf um Macht und Geld 
was soll ich sammeln hier auf dieser Welt 
wenn ich doch gehen muss wenn mein Tag gekommen ist 

Ps. Tää on ehkä yks kauneimmista ja ihanimmista biiseistä mitä tiedän. Brilliant! 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen