Montag, 10. September 2012

Ich bereue nichts

Öäääää! Mä en ymmärrä minne se motivaatio aamuheräämisiä kohtaan katos! Keväällä se aamukuuden lenkki ei tuntunut missään, nyt puoli kuudelta herääminen KOULUUN oli ihan järjettömän raskasta.. Varmaan jossain takaraivossa painoi että se on vain koulu.. Julkisen hallinnon luento oli kyllä yhtä tuskaa, mieleen jäi oikeastaan vain se että luennoitsija sanoi noin 100000 kertaa "niin, niin".. Hyvin jää asiat siis päähän! Ehkä ens viikolla paremmalla menestyksellä. Tosi kivasti sijotettu nuo luennot aina maanantaiaamuihin.. 



Mulla oli lenkillä ollessa miljoona asiaa mielessä mitä pitäis/vois/ois kiva kirjottaa, mutta jotenki en nyt sitte muista yhtään mitään.. Pää tyhjeni. Joten meen kai tästä lukemaan mun uutta kirjasuosikkia: Goebbels - Kolmannen valtakunnan propagandaministeri. Jes kirja joka on kirjoitettu hyvin, ja todella todella mielenkiintoisesta aiheesta. :)






Ps. oi jestas miten hyvä biisi! 

EDIT: Nyt mä muistan!!!! MUN piti valittaa tästä järjettömästä vääryydestä mitä me täällä Suomessa kohdataan näinä viikkoina. Hei pliiiiiiiiiiis, aamulla oli pakkasta.. Siihen vielä että kaverit kertoo Saksasta (joka ei mun mielestä nyt niin HIRVEEN kaukana ole..) että sielä paistatellaan päivää n. +30°C lämmössä... Jopa kuudelta illalla. Täällä oli kuudelta illalla 12,5 astetta plussan puolella, ja lenkillä sai käydä kerraston, fleecen ja windstopperin kera.. Herzlich willkommen vaan kaikki tänne pohjolaan! 

Bis Morgen -.-

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen