Freitag, 1. März 2013

Come on get loved, come on and try, come on now, what are you waiting for?

Ehhmmm. Tänään oli taas tällänen päivä. Kamala väsy! Heräsin puol viis siihen että mun ikkunan alla tapeltiin. Siis kissat tappeli ja voi jesus sitä huutoa.. Jos mulla ois ollu yhtään energiaa, oisin ollu vihanen, mutta no can do, kun ei jaksa edes silmiään avata. Ei auttanut kun kestää. Ja senhän siitä sitten sai että nukuin pommiin.. Kiva juttu. Heräsin n. klo 9, kun normaalisti mun pitäis olla siihen aikaan kävelemässä jo kohti autoa, että ehdin 10:ksi tunnille.. Mutta olin ehkä sairaaaaaaaaan nopee ja en niin värikäs. Kävin suihkussa, meikkasin pikapikaa, puin ja ajoin pikkumustallani yliopistolle ja hei kuvitelkaa!!! Kävin eka palauttamassa vaihtoonlähtö-lapun ja olin luentosalin edessä JO 5 yli 10, kun tunti alkaa 15 yli 10. Pienet sille! 
Ainut paska homma oli ja on vieläkin, että tukka on sairaan likanen, enkä kestä tätä tunnetta..

// Ehhmmm. Heute war wieder ein Tag, wenn alles nich so gut geht. Hab heute wieder verschlafen.. 3 mal in dieser Woche.. Autsch. Hab heute morgen 4:30 Uhr gewacht, weil meine Katzen draußen gestrittet haben.. Und deswegen verschlafen.. Toll. Hab endlich um 9 Uhr aufgestanden und sehr sehr schnell geduscht und eigentlich zu schnell zur Uni gefahren, aber ich war nicht spät!! Unglaublich aber wahr. 




Und wie ich früher geschrieben habe, nun ist es endlich sicher, dass ich in Essen studieren werde. Mein Traum wird endlich wahr! Wie glücklich kann man eigentlich sein?! 


Tosiaan, kirjotin aiemmin päivällä vain saksaksi, olettaen että kaikki osaa, mutta haha ei vissiin osaakkaan, anteeksi. Mutta siis niin kirjoitin että yks unelmista siis toteutuu! Tämä tyttö lähtee vaihtoon Esseniin, Saksaan ens vuonna! Juhuu! Oon onnellinen. :) Tätä on odotettu ties kuinka monta vuotta! Saksa, get ready! 




Come on get lovedcome on and trycome on now, what are you waiting for?

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen