Dienstag, 26. März 2013

Yeah, when I found you, my heart found a home

Hiiiiih mikä päivä! Oon ehtiny tehdä tänään vaikka ja mitä! Tosin en kyllä oo missään tulevaisuuden kannalta edistynyt.. Esim koulujutut on vieläkin samassa pisteessä kuin viikko sitten. MUTTA!

Oon ehtinyt käydä Seinäjoella pikashoppaamassa! Alotin vihdoinkin keräämään mun tulevan kodin astiastoa! Arabian KoKo it will be. 


On tullu soiteltua koiranpennun perään, jotka sit oli jo kaikki varattu, hmph. No kyllä se muru vielä meille tulee! 

Sitten on ajettu Vaasaan, anteeksi Mustasaareen ja käyty tsekkaamassa tulevaa työmaata, jonka sijaintiin kyllä rakastuin! Petsmo ja merenranta. Ei vois kauniimpaa paikkaa mökille enää olla. 



Sitten on tullu käytyä hiihtämässä ja naaaatiskelemassa ihanasta säästä ladulla! Jonka jälkeen on pikapikaa riennetty kokovartalohierontaan ja nyt mä oon tässä. Vielä pitäis pakata ja aamulla suunnata kohti Yllästä! 


Tosiaan huomenna Ylläkselle ja su-ma kisoja! Ja takas kotiin opiskelemaan.................... No ainaski tulee tuttuun tapaan pääsiäisen pikaloma vietettyä lapissa. Mikäs sen parempaa :) Joten pakkaamaan -->

Tschauiii! 


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen