Dienstag, 12. März 2013

I hate everything about you

God hates us all, said some wiseman once. But nooo, God hates just me. 

Auto on paska. Limsapullo tippuu laattalattialle. Kindermuna sulaa taskuun. Muut autokuskit on perseestä. Ja perkele. Oon vihanen.

Oikeesti MILLÄ JÄRJELLÄ ihmiset ajaa ruuhka-aikaan (about 100 autoa samassa jonossa) 60km/h (no okei huono sää, mut silti!!!) ja sit ku tulee kamera (huom alueella 80km/h nopeusrajoitus) NIIN LYÖDÄÄN JARRUT POHJAAN?!?!?!?!?!?!? Menkää nyt jumalauta jo autokouluun. Ja ihan selvennyksenä, ei mitn kolaria tapahtunu, mutta oisin kyllä voinu tahallaan ajaa perseeseen, vitutti jo siinä määrin tuo touhu. Ei oo ihme, että kolareita sattuu huonolla säällä, kun ihmisillä menee paskat housuun jo siinä vaiheessa kun katotaan ikkunasta pihalle "hups onpas huono sää!". Järki käteen apinat.

Anteeksi että olen vihainen, tai oikeestaan mun ei tarvii pyytää keltään anteeksi mitään. Ärgh. Tulis jo edes kesä. 





Ps. Oon aina rakastanu mun autoa, mutta nyt alkaa kyllä jo pikkuhiljaa ottamaan päähän aika tavalla. 1,5 vuotta vanha auto ja just vuosihuollossa ollut, ja taas saa viedä huoltoon. Ja vielä kivempi on kirota yliopiston parkkipaikalla niin, että varmaan kaikki ajattelee että oon pähkähullu. 



Pps. Olipas vihan täyteinen postaus. 

2 Kommentare:

  1. No kyllä itelläki on usein roadrage päällä ku tuol ajelee.. Varsinki jos lähtee Lapualle päin. Vähän ennen kameraa joku edellä ajava lyö jarrut pohjaan ja on kyllä monelta kolarilta ihmeellisesti selvitty. En tiedä mistä nakkikioskilta jotku on korttinsa saanu..
    Mut Corolla-rakas ei oo koskaan pettäny. Ei olla voitu pitää sitä lämmitykses tänä talvena ku ei oo ollu kunnon autopaikkaa mut aina on lähteny lähes yskimättä käyntiin. :D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. :D Voi kunpa mun rakkaanikin olis vaan lämmityksestä kii.. Mut ei, sitä vaivaa joku hemmetin vittumaisuus-syndrooma tms. En tiedä, mua ärsyttää. :D

      Löschen