Mittwoch, 11. Juli 2012

GELSENKIRCHEN!



TÄÄÄÄÄLLÄÄÄÄÄÄ MÄÄÄÄÄ OOOOOON!
Päivällä näin jo pari pelaajaa menos/tulos reeneistä tai jostain pelistä, oon vähän hakusessa kun ei oo tätä nettiä koko ajan käytössä.. En tosin ehtiny nähdä ketä ne oli, noh ehkä mä vielä joskus näen! Mutta joka tapauksessa Veltins Arenan piha CHECK! ( xD ) Kaupunki itsessään CHECK! Tämä ilta vielä täällä ja huomenna nokka kohti Hollantia ja Belgiaa! (Caroline, I'm coming slowly but I'll be there soon, hopefully.. Okay that sound weird, whatever...) Tänään käytiin myös pyöräilemässä sellainen 25km:n lenkki Haltern am See -nimisen kaupungin läpi, eikä ollut kyllä kiva lenkki laisinkaan. Aluksi tai no oikeastaan koko matkan satoi ihan kaatamalla, ja minähän olin lähteny lenkille pelkällä t-paidalla ja trikoilla (no ne sentäs oli pitkät..) ja arvata saattaa että mulla oli hiukan kylmä kun pääsin autolle takas, tosin sitten alkoi aurinko paistaa oikein kunnolla kun lenkki oli ohi. Niin tyypillistä! 


Nyt mua jännittää niin kovaa, etten pysty kirjottamaan yhtään mitään! Plus täällä on kylmä.. Kerron joskus myöhemmin miks jännittää, nyt ei kerta kaikkiaan pysty. 


Palaan taas kunhan selviän... Tschüss! 



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen