Sonntag, 1. Juli 2012

When he throw the bone attcha do you bite back?

Miten musta tuntuu kauheesti siltä että tänä kesänä mun jokainen päivä on kulunu enemmän tai vähemmän urheilun parissa.. Tänään taas  EM-yleisurheilua, sitten omaa rullahiihtolenkkiä ja taas vähän lisää yleisurheilua ja myöhemmin vielä jalkapallon finaalimatsi. En mä oikeesti ihan näin urheilufriikki oo, ihan......



Isä toi viikolla uudet swenorit, ja pitihän niitä päästä heti testaamaan. Rullahiihto perinteisellä ei oikein koskaan oo ollu mun juttu, mutta pitäis sekin opetella. Edelliset sukset tosiaan oli marwet ja jotenki kummassa alle vuoden vanhat sukset ja isosisko sai ne halkeemaan etupäästä.. 




Oli muuten mahtava sää, ja on kyllä vieläkin! Sai kerrankin lähteä lenkille hyvillä mielin shortseissa ja topissa, ja tuli siltikin niin kuuma että huhuh.. +24°C Lapualla lenkin aikaan ja sopivasti koko ajan aurinko porotti, niin että nyt on hyvä alkurusketus reissua varten.. Eivätpähän mua muualla luule jääkarhuksi.
Nyt matkaan kohti paikallista m***pitseriaa kaverin kanssa ja kesän ensimmäistä kebabia! Huomenna taas vähän lisää jalkapalloa VPS - JJK, ja minä olen siellä!! 

1 Kommentar:

  1. Taattua laatua, mikäs sen mukavampaa ku kuulumisia "kuulostella" (lueskella). Se on ihan hyvä tie valittavaks tuo urheilu, ei se välttämättä friikiks tee :)
    terveisin enemmän tai vähemmän surullinen Pirlo ;)

    AntwortenLöschen