Samstag, 11. August 2012

In meine Träumen..

Pronssia tuli, jee! Hyvä Ruuskanen! Oli muuten Trinidadin poika kova.. 

Mietin tossa just, että mun pitäis aamulla lähteä kohti Norjaa ja myöhemmin Yllästä (mökki kutsuu!) ja tota noh en oo vielä edes miettiny mitään pakkaamisia. Jotenkin laiskaa touhua kenties? 

Gelsenkirchenissä ois tulevalla viikolla semmoset +26°C lämmintä, mietin että lähtiskö sinne.. Halukkaita lähtemään mukaan? Nämä sateet ja pimeet säät ei kyllä innosta yhtään, eikä kyllä tämä koko Suomi muutenkaan. Tahtoo pois. Jonnekin Reinille päin, kiitos. Kaikki te ihanat ihmiset siellä Saksassa, (du auch, besonderer Mann! ;D) mä palaan vielä, toivottavasti PIAN! 


Huomenna ois lotossa aika paljon rahaa jaossa, vois vaikka lotota! Sitten ois ainakin varmaa ettei menis kauan täällä Suomen kamaralla, kun oisin jo lentokentällä menossa.. Ai paitsi, että mullahan alkaa koulu.. No ehkä tämä mun matka voitais jotenkin hyödyntää opinnoissa. No ei mennä asioiden edelle. Ensin pitäis ehkä tehdä se lappu missä sitten on 7 oikein. 

Ehkä mä vaan meen pakkaamaan sitä toiseen suuntaan lähtöä varten. Mitähän sinnekkin pitäis ottaa mukaan, ainakin joku suojapuku ettei ötökät syö mua elävältä...

Bis später!

PS. BLAKE JUOKSEE KOHTA!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen