Dienstag, 28. August 2012

On päike väljas, kuid ootan ööd

VIHDOIN tämä puoli vuotta jatkunut "loma" vetelee viimeisiä tuntejaan. Huomenna suuntana Vaasa ja yliopisto. Katotaan viihdynkö mä siellä sitten.. Ainakin kieli on oikea, jos ei muuta. 

Käväisin eilen salilla tekemässä vähän voimatreeniä ja tänä aamuna sai taas huomata että viime kerrasta on kauan, liian kauan. Kaikki mun sisällä huutaa armoa, mutta toisaalta tunne ei ole pelkästään kamala. Treenaamalla aikaan saatu kivun tunne on suorastaan ihana. Sitä paitsi mun on tehnyt koko päivän mieli lähteä salille, mutta jotenkin pää on silti sanonut että siivoa ennemmin. Pah, typerä pää. 

Hih, uuden omenapuun omena.

Löysin eilen taas yhdet "Unelmakengät" -listaan sijoittuvat kengät. Se mikä erottaa ne kengät ja mun kenkäkaapin on puuttuvat 545€. Ei edes kalliit, eihän? Nämä JimmyChoot ei kyllä varmaan uskaltaisi montaa kertaa käydä jalassa, mutta haaveitahan saa aina olla. Enkä mä tiedä kyllä miks tänne höpötin jostain kengistä.. Ehkä ne oli mainitsemisen arvoiset. :) 


Eilen kun tulin salilta ja pääsin sisälle, niin johan oli auton päällä tutkimusmatkailijoita. Sanoinkin jo että kun mersuissa on johtotähti niin bemareissapa on johtokissa(t). Rapatassut.. Vaikka eipä rapainen tassunjälki paljoa erotu kun auto on muutenkin ihan likainen.

Nyt urheilemaan! Bis Morgen!

ps. edellistä lausetta kun kirjoitin niin winampista rävähti soimaan alla oleva biisi. Olin jo ihan unohtanut ettei se virolainen musiikki niin huonoa ole. No okei, ei nyt niin hyvääkään..




Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen