Freitag, 28. Juni 2013

It's never been like that

Tiedän, että viimeksi eilen tai oikeastaan yöllä sanoin että italialaisia on joka paikassa tällä hetkellä ihan liikaa. Tai mun silmät näkee vain italialaisia. Muttah! Tänään olin ja oon yhä kerrankin todella iloinen, että näin italialaisia! Ainakin mun kasvava maha on todella onnellinen.. Ihania italialaisia JA ranskalaisia herkkuja Vaasan torilla.. aaaah! 


Ollaan mun mahan kanssa niin rakastuneita noihin Nougat- ja suklaaherkkuihin! 

I was finally seeing my dear friend from Belgium today! It was so nice to just shop and eat and talk with her. I've missed her so much since I left Belgium last summer. So it was very good day today. 
Ja nyt herää kysymys että miksi ihmeessä kirjotin ton englanniksi.. Eilisilta, viime yö ja koko tämä päivä tullu puhuttua vaan englantia ja mitä viime viikkoihin tulee, niin englantia englantia englantia. Alkaa jäädä päälle. Mutta en kyllä ala enää kirjottamaan tota uudesta! Kielioppinerot voi sit pitää ihan itellään, jos löytävät virheitä. Ei mua kiinnosta niin kauan ku tuun ymmärretyksi. :)

Oon niin ilonen mun musthave-ostoksesta! Siis raybaneista!

Lähdin jenkkeihin sillä asenteella, että tyhjään Sephoran, ostan valkoset Converset ja Raybanit.. Noh, Sephoran tyhjääminen meni niin, että sephora tyhjäs mun pankkitilin kahdella tuotteella............. Converset jäi jenkkeihin, MUTTA RAYBANIT TULI KOTIIN. Sovittelin joka toisessa kaupassa vihreitä ja oransseja peilaavia, mutta eeeeei. Surf Shopista sit lähti mukaan "ihan tavalliset". Kuvassa ne näyttää ehkä vähän isoilta mun päähän, mutta ei ne onneksi oo sitä. Hölmö kuva vääristää. 

Spruch des Tages

Manchmal muss man die Vergangenheit ruhen lassen, um zu sehen wie schön die Zukunft sein kann.

Voisin pohtia tänään myös muita syvällisyyksiä, mitä pohdin myös viime yönä ja tänä aamuna.. Mutta jos ihan totta puhutaan (niinkun yleensä puhunkin), niin nyt on kyllä pakko päästää Sheldon ääneen! Vaikka välillä tekiski mieli vetää sitä turpaan ku se on niin ärsyttävä.. (The Big Bang Theory, jos jollekki on jääny vielä epäselväksi..)


Oon niin rakastunu tähän biisiin, että voisin kuunnella sitä IHAN koko ajan. 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen