Freitag, 7. Juni 2013

Would you let me see beneath your beautiful?

No selkeshän ne asiat sielä yliopistollakin! Sähköposti on perseestä. Se ei toimi koskaan. Tai toimii, mutta ei mun ja opettajan välillä. Mulle ei tuu opettajalta ykskään sähköposti läpi, mutta se saa osan mun sähköposteista.. Ja helpdesk on lomalla.. Huoh. Noooh, ehkä se vielä joskus alkaa toimia. Ainaskin ilmeisesti arvosana ja opintopisteet on tulossa.. Vihdoin :D Vaikeeta tämä opiskelijaelämä.

Googletin tähän kuvaa hakusanalla scheiß email, mutta löysinkin jotain vielä hienompaa! 



Tällänen koru vois olla aika kiva. Toiset kantaa omaa nimeään kaulassaan, niin mä voisin kantaa paskaa. Tai no, nyt kun sen sanoo "ääneen" niin ei se kuulostanukkaan enää niin hauskalta ja coolilta..

Tyhmä Djokovic. Ei menny sen semifinaali ihan niinku Strömsössä taas. 



Nyt pitää vaan toivoa, että Ferrer tai Tsonga vie loppuottelun, kumpi sinne nyt ikinä pääseekään edes. Nadal ei saa voittaa, ei ei ei. Ja S Williamsin pitää viedä naisten finaali.. Jos Sharapova voittaa taas niin huoh.... 





Minä aamulla vaatekaapilla. Siksi ei tästä pärstästä ainuttakaan kuvaa tänään...


Song of the day:


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen