Donnerstag, 16. Mai 2013

L'Essenziale

Ahhh mikä viisufiilis mut on vallannu! 2. Semifinaali alkaa kohta ja mä oon kaiken kanssa vielä ihan vaiheessa.. Just vasta tulin lenkiltä ja pitäis syödä ja relata ja lukea huomiseen tenttiin ja vaikka mitä! 



Vitsit oon taas eläny tän viikon ihan jossain muussa maailmassa ku tässä.. Kuunnellu vaan Luca Dirisiota ja emmä tiedä. Äääh, ei tää kirjotuskaan nyt suju ku ajatus katkee 5sek välein. En tiedä edes mitä huomisesta tentistä tulee, oon yrittäny kyllä lukea, mut yhytän itteni koko ajan ajattelemasta jotain ihan muuta.. Loman tarpeessako? Veramente. Eikä ja nyt hoen totakin koko ajan.. Viime ja toissa yönä sellaset kivat 10-13 tuntia unta ei oo ihan mun juttu enää. Se oli ehkä ihan hauskaa sillon about 13 kesäsenä, mutta nyt oikeesti pitäis ryhdistäytyä. Olipas hankala sana.

Viimeks tuli siihen aluetieteen tenttiin kirjotettua että luovun.. hups. Ois toki voinu yrittää edes, niin ei tarvis nyt enää siihenkään sitten lukea. Onneks siihen tenttiin on vielä hetki aikaa, mutta jos se ois ohi niin huomenna alkais todellakin ja ihan oikeesti se kesäloma mutta eiiiiiiiiiiiii minä tyhmä ihminen luen tenttiin vielä 30.5. asti. Tyhmästä päästä saa kärsiä. Buchstäblich..  

Mulla ois nyt vartti aikaa syödä ja ehkä vähän vilasta vielä noita tenttikysymyksiä ja sit alkaa jänskätä että pääseekö toi kamala Suomen viisurallatus jatkoon. Oon silti kyllä yhä sitä mieltä että aina ja ikuisesti parhaat viisut on Kreikalla, vaikka tänä vuonna se biisi onki ihan hömelö, niin se on silti erilainen hyvällä tapaa! Tosin Marcoooooo, Marco Megoniiii <3 Ah. 



Oli taas sellanenki ajatuksenjuoksu että en kehtaa edes lukea ja korjata kirjoitusvirheitä. Olkoot. 
Ciaoooooooooooooooooooooooooooo! 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen