Freitag, 8. Februar 2013

Je ne sais quoi

Hih, oon onnellinen mun uudesta sinivalkoisesta paidasta! 8)


Äyääää kisat lähestyy, perhosia vatsassa...?! Vähän ehkä, se on kuitenki mun eka SM-startti sitten Imatran SM:ien vuonna nakki, kivi ja kirves. 

Käytiin tänään Heidin kans Fondiksessa vähän juhlistamassa viikonlopun alkua hyvällä ruualla! Tai no hyvällä ja hyvällä.. Ehkä hitusen vähemmän suolaa kiitos mun ruokaan ens kerralla. Plus oon edelleen sitä mieltä että oon joku sakemannimagneetti. Fondiksen tarjoilijatkin puhu saksaa, kun kävelin ohi.. Ilmeisesti suomalainen tarjoilija sanoi saksalaiselle: "Ich verstehe Deutsch, aber.." 

Suolaista siikaa..


Mulla on kauhee kukkabuumi.. Haluan koko ajan kaikkia kukkia! En siis silleen, you know. Mutta siis ne on niin kauniita ja ihania jajaja! Eikä kukaan osta mulle kukkia.. Onneks sentäs cyperkukat lämmittää aina välillä mieltä, vink vink! ;) 

Voi kun osais itekkin ottaa noin rennosti.. 

Tällä hetkellä potkii taas joku päähän niin että en tiedä koska tulee aivotärähdys. Vois melkein mennä nukkumaan, väsyttäiski vähän, mutta tässä mielentilassa ei näe kuin painajaisia, joten taidan katsoa joko Californicationia (<3) tai Breaking Bad:iä, josta oon vähän vieläkin epämääräistä mieltä. En oikein tiedä onko se hyvä vai ei. Toisaalta oon kattonu ekasta jaksosta n. 25min.. Että ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu, ainakin kuuleman perusteella pitäis.




Ps. Biisi on ihan loistava, ainakin jos laittaa autossa radion täysille ja lähes huutokiljuu mukana! Loistava fiilis tulee tästä!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen