Freitag, 15. Februar 2013

Mit dir chilln, das ist was ich will!


Tää tyttö tulee kohta hulluksi ellei kevät ala jo kohta tulla! Haluan lenkkeilemään ja käyttämään kaikkia ihania urheiluvaatteita.. Niin mikä välineurheilija?! Ja mikä ihmeen buumi tämä taas on.. Mä en edes tykkää pinkistä väristä!! Silti mun vaatekaappi alkaa aina näin kevättä kohti tursuilla pinkkejä vaatteita.. 

// Dieses Mädchen wird bald verrückt.. Wo bleibt der Frühling?! Ich will laufen gehen und alle diese schöne Klamotten verwenden! Und ehm.., was ist los mit mir?! Ich mag keine pinke Klamotten...... und trotzdem hab keine andere.. -.- 



Sitte toinen asia, joka ajaa mua hulluuden partaalle, on se, että mun WhatsApp-aika alkaa uhkaavasti lähentyä loppuaan. 19.3. voin heittää hyvästit sille sovellukselle, ellen sitte maksa sitä yhtä vajaata dollaria niille vuodessa..

// Und die andere Sache ist, dass mein WhatsApp gleich "endet".. Oh man, wie kann ich ohne WhatsApp leben?! 



Yllättävää, että mulla on uusia kukkia maljakossa. Sorruin eilen prismassa ihaniin vaalean ja tumman keltaisiin tulppaaneihin. Virkistävät värit! Ja mikä parasta, ne mätsää mun verhoihin ja seiniin ja kaikkeen muuhunkin. ;)

// Überraschung! Hab gestern neue Blumen gekauft.. 



Tänään vietin aikaa kaverin luona ja hoideltiin vähän bisneksiä huomiselle! ;) Muuta mä en oikeestaan oo ehtinyt tänään tekemäänkään, paitsi olin toki 1,5h ahkerasti opiskelemassa maantuntemusta ja nykyhistoriaa.. MUTTA! Sainpas bundesland-testistä 5! Ja ohne Fehler ;) Toivottavasti muistan ne kaikki vielä vuodenki päästä..

// Heute war ich bei einer Freundin. Wir haben etwas für morgen gemaaacht. Und natürlich n bisschen spaß gehabt! Eigentlich hatte ich mehr spaß mit ihrem Hund :D tuitui. Wir hatten letzte Woche ein Test über Bundesländer in Deutschland und in Österreich und über die Kantone in der Schweiz, und heute haben wir die Note bekommen, und jaaaa hab 5 bekommen! Ohne Fehler :) Der Test war eigentlich ziemlich leicht.. also kann nicht so richtig feiern. 

Huomenna taas kisat! Ja sunnuntainakin viesti.. Pitää varmaan lähteä tekemään valmistelulenkki! Joten hellurei! 

// Morgen und am Sonntag wieder Wettkämpfe! Ich sollte jetzt vorbereiten gehen.. Also los! Ciaoiii meine Lieben! 

Ps. Schreibe wieder auf Deutsch, weil jemand es gewollt hat.. ;) 



2 Kommentare: