Dienstag, 12. Februar 2013

We all die one day

Turha päivä tänään. Aamulenkki, chillailua ja tenttiin lukemista. Ja tietysti pari jaksoa Californicationia! ;) 


Toi Second Soul soi aika monesti mun iPodissa ja koneella.. kröh.

En keksiny mitään muuta kirjotettavaa tälle päivälle (pakko pitää tahtia yllä, muuten käy niinku jouluna että tulee lähes reilun kuukauden tauko, hups.) NIIN otin sit kuvia omistamistani asioista, joista pidän erityisesti. Ne on sinänsä aika turhia tai typeriä, mutta niillä on mulle jonkinlaista tunnearvoa. Niinku miettikää nyt hei, hyllyllisellä sanakirjoja ja dudeneita, on mulle tunnearvoa. Voivoi. 

Okei, first of all, tässä jo meni pieleen tämä postaus. Mutta kukat on niin ihania! 

Niin mitäs mä sanoinkaan niistä kukista..


Oon ostanut tälläsen pienen snapsilasin aina sellaisesta kaupungista, joka on jäänyt mun mieleen erityisesti. Münchenistä ei kyllä valitettavasti oo, eikä Lübeckistäkään, vaikka ne onkin ehdottomasti kaks kaupunkia joista pidän ikuisesti. Pitää kyllä vielä ostaa ne! Eikä oo kyllä sieltä Gelsenkirchenistäkään.. muutaku sellaset missä lukee Schalke 04, yllättikö ketään?!


Nuo kaks Remestä ja tuo kissojen ensyklopedia pois, niin siinä on maailman parhaimmat kirjat! Sotaa ja jalkapalloa! Erittäin naisellisia valintoja..


Ah <3 Kerroinko jo että rakastan myös sanakirjoja ja yleensäkkin kaikenlaisia tietokirjoja! Mun mielestä on ihanaa lukea esim sanakirjoja ja oppia kaikkia uusia sanoja! Kumma juttu, että silti noi koulukirjat ei oo kauheen kiinnostavia, sillä onhan nekin tavallaan tietokirjoja.. Toivottavasti mun päästä ei koskaan lopu aivokapasiteetti, vaan että sinne mahtuis kaikki tieto maailmassa! Toisaalta, ihan kaikkea en kyllä minäkään haluaisi tietää. Rajansa kaikella.


My wall of memories! Ala-aste-, yläaste-, ja lukioajat ja kaverit samalla seinällä! Oon päättäny jo, että joskus hamassa tulevaisuudessa mun oman kodin yksi seinä on omistettu pelkästään kuville. Ihan niinku kaikissa poliisisarjoissa niillä on yks seinä täynnä kuvia ja juttuja niistä tutkittavista rikollisista! Gotta get one, mutta mun seinällä on kyllä vain muistoja ja kavereita. Ei mitään interpolin vaarallisimpia rikollisia..

Loppuun vielä kuva siitä, minne tästä koneen äärestä häivyn (ensin tietty hernekeittoa..):




Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen