Sonntag, 3. Februar 2013

Tick Tack, Zeit ist knapp!

Kannattihan sinne Hiihtosuunnistuksen SM-kisoihin sitten lähteä! Viestistä tänään Jennan ja Hannan kanssa SM-pronssia! Wuhuu, puolisairaalla porukalla ihan loistava suoritus! :) 



2.osuus oli mulla, ja metsässä ollessani äiti sitten seisoi erään naisen vieressä joka jutteli jonkun miehen kanssa näin:
Nainen: "Nyt on kolme joukkuetta vaihtanu"
Mies: "Neljä, Lapuan Virkiäkin on tullu."
N: "Nojoo, mutta sielä on seuraavana joku hiihtäjä. Se oli eilenkin loppupäässä."

KIITOS IHAN HELVETISTI TÄSTÄ! Terveisin: 1,5 minuutilla oman osuutensa voittanut HIIHTÄJÄ. Toisaalta en valita, en haluaiskaan että mua luokiteltais miksikään suunnistajaksi tai hiihtosuunnistajaksi, sillä hiihtäjähän mä olen. Mutta en kyllä joku hiihtäjä. Ja tiedoksi sille naisellekkin vielä, että viimeksi ollessani kyseisessä viestissä mukana, voitettiin yli viidellä minuutilla Suomen mestaruus. Ja samaisena viikonloppuna otin myös SM-hopeeta. Joten haista nainen paska! :) 



Jämiltä kotiinpäin tultaessa oli houkuttelevasti se Juustoportin Pentik-myymälä siinä matkan varrella ja sieltähän tarttui kaikkea kivaa mukaan. :)



Mulla on ihan selkeästi kevättä rinnassa aika tavalla, sillä keväiset värit tuli "sisustukseen" ja kukkia on joka puolella huonetta. Tosin hyllyllä odottaa kukintaansa vielä yks ihana punainen Amaryllis. :) 



// Alsooo, heute hatte ich Finnlands Ski-Orientierungslauf Meisterschaft D20 Relay. 3. Platz! Wuhuuu, wir sind gut obwohl alle von uns ein bisschen krank war..



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen