Dienstag, 5. Februar 2013

Tutto L'Universo Obbedisce All'Amore

Helou!

Hahaa, pitäis vissiin oikeesti kirjottaa kaikki tekstit kokonaan myös saksaksi. Kuulin tänään jälleen, ettei google kääntäjä oo parhaimmasta päästä (ohshitsherlock?!) "Kiitos ihan helvetisti tästä!" kääntyi google kääntäjällä saksaksi "Danke ficken hier!"..




Tänään oli ihan hassunhauska päivä noin puoli seitsemään asti! Siitä lisää ehkä tekstin loppupäässä.. 
Kuitenkin! Aamulla oli jotenkin hirveen rankkaa nousta sängystä siinä kello kahdeksan maissa.. Joten päätin skipata terminologian luennon ja jatkaa nukkumista. Hyvä päätös, en ilmeisesti ois oppinut siellä luennolla juuri mitään hyödyllistä. Päätin kuitenkin huristella pikkumustallani Vaasaan Bettan kans lounaalle ja bisneksille kaupungille! ;) Siinä kulukin puolet päivästä juoruillessa ja naureskellessa. 

Viideltä pitikin huristella jo hierojalle! Ai vitsi miten on rento olo pitkästä aikaa.. Kävin myös varaamassa parturiajan, heti huomisaamulle (klo 8...). Saas nähdä heräänkö huomenna yhtä hyvin kuin tänään.. 

Niin ja siitä illan alusta sen verran, että Männer sind Schweine. Eikä ne ite tajua sitä vissiin ikinä.... 




// Haha ich hab heute wieder gemerkt, dass Google Übersetzer nicht so gut ist.. (Eigentlich hab ich es von Lucas gehört.. also nicht selbst gemerkt!) 

Heute war ein guter Tag.. Gab's ein bisschen Probleme aber sonst hatte ich ein guter Tag. Am Morgen hatte ich keine Lust zur Uni fahren, so ich hab eine Vorlesung verpasst und nur weiter geschlafen.. Es war wirklich ne gute Lösung! Heute bin ich nicht so müde gewesen..

Aber bin ich doch heute an der Uni gewesen, aber nicht beim lernen sondern essen und mit einer Freundin quatschen! Wir haben auch ein bisschen eingekauft! Kleine Geschenke für andere Freundinnen, die bald Geburtstage haben.. 




Heute hatte ich auch Massage! Wow wie gut das gemacht hat.. Ich hab nun aber Kopfschmerzen.. Das ist nicht sooooo gut.. Und schon weiß ich dass ich morgen auch Kopfschmerzen bekomme, weil morgen um 8 Uhr ich bei Friseurin sitze. Ich mag der Geruch von der Farbmittel nich.. Ich bekomme immer Kopfschmerzen davon. 

Und ja etwas von meine schlechte Laune: Männer sind Schweine und die verstehen das selbst nicht!! 

BIS DANN! 



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen